Marta Žuvić Butorac: Znanost dopire do onih mjesta u čovjeku do kojih kapital ne može

Od   /  17. studenoga 2010.  /  Komentari isključeni za Marta Žuvić Butorac: Znanost dopire do onih mjesta u čovjeku do kojih kapital ne može

Dr.sc. Marta Žuvić Butorac, predsjednica je Udruge “Zlatni rez” koja je osnovana prije šest godina, sa svrhom da formalno okupi grupu do tada neformalno djelujućih visokoobrazovanih stručnjaka i znanstvenika, aktivno uključenih u problematiku odgoja i obrazovanja te u aktivnosti popularizacije znanosti i znanstvenih postignuća.

Brojni su projekti koje udruga izvodi, a među najznačajnijima iz područja odgoja i obrazovanja ističem trogodišnji projekt “Razvoj prirodoznanstvene i matematičke pismenosti aktivnim učenjem”, sa izvedenih 70 radionica aktivnog učenja matematike i fizike i objavljenom knjigom, priručnikom za nastavnike. Treba istaknuti i projekte popularizacije znanosti, od izložbe “Fizika u javnim prostorima”, preko znanstveno-popularnih radio emisija “Baltazar”, koje se svake nedjelje ujutro emitiraju na Radio Rijeci, a objavljujemo ih i na CD-u. Udruga je bila i organizatorom europske konferencije edukacijske fizike “GIREP EPEC 2007 Opatija”, na kojoj je bilo 330 znanstvenika i nastavnika iz 30ak zemalja svijeta, te predavača s najprestižnijih sveučilišta, uključujući i dobitnika Nobelove nagrade za fiziku 2006., prof. Georgea F. Smoota.

Cijeli intervju pročitajte na mrežnim stranicama Intervjua.

Oznake: , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.