CUC 2014 – Poziv za radove

Od   /  08. travnja 2014.  /  Komentari isključeni za CUC 2014 – Poziv za radove

Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet poziva sve zainteresirane da aktivno sudjeluju na ovogodišnjoj korisničkoj konferenciji CUC 2014, koja će se pod nazivom “Povežite se, polijećemo” od 19. do 21. studenoga održati u Hotelu Antunović u Zagrebu.

Kroz pozvana predavanja, radove, radionice te prezentacije i okrugle stolove, tijekom tri konferencijska dana, na CUC-u 2014 će se raspravljati o sljedećim temama:

  • Novi svjetovi e-sadržaja
  • Sinergijom projekata do zajedničkog cilja
  • Online odgovornost
  • Umreženi svijet / (od)spojeno društvo
  • Nove tehnologije i metodologije
  • Digitalno sazrijevanje obrazovnih ustanova
  • Pomičemo granice

Rok za prijavu punog teksta konferencijskih radova je 1. lipnja, a prijava prijedloga radionica moguća je do 15. svibnja. Svoje prijedloge radionica i radova možete prijaviti online na adresi https://radovi.cuc.carnet.hr.

Više informacija o temama i podtemama oko kojih je koncipiran program i prijavama radova možete pronaći na webu konferencije na adresi http://cuc.carnet.hr.

Popratno događanje ovogodišnjeg CUC-a bit ce Webfestival, natjecanje autora i korisnika sadržaja na Internetu. Webfestival 2014 bavit će se temom obrazovnih interaktivnih online igara.

U okviru posebne programske cjeline pod nazivom sys.trek, na konferenciji CUC 2014 bit će organizirana posebna predavanja, prezentacije i radionice za sistem inženjere s ustanova članica CARNeta.

Sve dodatne informacije o konferenciji, Webfestivalu te prijavi radova, dostupne su na webu konferencije ili putem maila na adresi .

Oznake: ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.