Poziv na prezentacije i javnu raspravu: Financiranje visokog obrazovanja i socijalna dimenzija visokog obrazovanja u Hrvatskoj

Od   /  31. svibnja 2011.  /  Komentari isključeni za Poziv na prezentacije i javnu raspravu: Financiranje visokog obrazovanja i socijalna dimenzija visokog obrazovanja u Hrvatskoj

Koja su glavna obilježja hrvatskog sustava financiranja visokog obrazovanja u usporedbi s drugim europskim zemljama?
Na koji način poboljšati hrvatski sustav financiranja visokog obrazovanja i učiniti ga socijalno osjetljivim?
Je li moguć sustav bez školarina, odnosno koji modeli školarina bi bili najprimjereniji?
Koja su socioekonomska obilježja hrvatskih studenata i koje su skupine studenata ugrožene zbog nepovoljnih uvjeta studiranja?

Institut za razvoj obrazovanja, u suradnji sa Sveučilištima u Zagrebu, Rijeci i Splitu, poziva Vas na ciklus prezentacija i javnih rasprava o rezultatima najnovijih istraživanja i preporukama renomiranih međunarodnih stručnjaka na temu financiranja visokog obrazovanja i socijalne dimenzije visokog obrazovanja u Hrvatskoj. Ciklus prezentacija i javnih rasprava održat će se 13. lipnja 2011. na Sveučilištu u Zagrebu, 14. lipnja 2011. na Sveučilištu u Rijeci te 16. lipnja 2011. na Sveučilištu u Splitu.

Teme prezentacija će biti sljedeće:

  • Socijalna i ekonomska slika studentskog života u Hrvatskoj: predstavljanje rezultata istraživanja EUROSTUDENT (Karin Doolan, PhD, Institut za društvena istraživanja; Thomas Farnell, MA, Institut za razvoj obrazovanja; dr.sc. Teo Matković, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu)

  • Hrvatski sustav financiranja visokog obrazovanja u europskom kontekstu: rezultati komparativne studije (Karin Doolan, PhD, Institut za društvena istraživanja)

  • Smjernice za novi okvir financiranja visokog obrazovanja u Hrvatskoj (Jon File, CHEPS – Center for Higher Education Policy Studies, University of Twente, Nizozemska) – prezentacija na engleskom jeziku bez prijevoda.

  • Kratki osvrt na reformu financiranja visokog obrazovanja u Sloveniji i uvod u raspravu (Dušan Lesjak, PhD, International School for Social and Business Studies, Slovenija)

U svrhu kvalitetnije pripreme događanja, najljepše Vas molimo da se predbilježite e-mailom do četvrtka, 9. lipnja 2011. U prilogu se nalazi prijavni obrazac i informacije o mogućnostima pokrivanja putnih troškova sudionika.

Poziv na prezentacije i javnu raspravu: Financiranje visokog obrazovanja i socijalna dimenzija visokog obrazovanja u Hrvatskoj
Prijavni obrazac

Oznake: , , , , , , , , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.