Poziv na webinar: Supporting student transition to Higher Education

Od   /  05. ožujka 2025.  /  Komentari isključeni za Poziv na webinar: Supporting student transition to Higher Education

Pozivamo Vas na sudjelovanje na webinaru pod nazivom: Supporting student transition to Higher Education – webinar for HE leaders, faculty developers and all those who teach first-year undergraduates
Webinar se održava u sklopu Erasmus+ START projekta, a informacije o samom projektu i sudjelovanju u webinaru možete pronaći u nastavku.

Erasmus+ START project would like to invite

  • those involved in higher education (HE) teaching professionalisation activities,
  • those working on making HE more inclusive,
  • HE leaders, and
  • faculty/educational/staff developers

to join the START final online dissemination event on 11th of April 2025 10.30-12.00 CEST.

Title: Supporting student transition to Higher Educationwebinar for HE leaders, faculty developers and all those who teach first-year undergraduates

Supporting Teachers who Support Student Transition: Why, What, & How.
Striving for inclusive excellence in higher education: what can be learnt from the START project

The event will share resources created by five European universities and a European youth NGO who have worked together on the Erasmus+ START project funded by the European Union, resources aimed at:

(1) making HE teachers aware of challenges first-year undergraduate students face, and the important role those who teach first-year undergraduates have in student transition to HE;
(2) supporting HE teachers in reflection on their own teaching practices – in relation to how effective these are in supporting student transition to HE (so as to identify own strengths and next professional development goals);
(3) helping those who teach first-year undergraduates find tools and tips for the challenges they face as teachers (in supporting first-year undergraduates); and
(4) creating links with the pre-HE sector.

Please sign up here to receive the event link.

Oznake: ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.