Poziv na Informativni dan Erasmus+ aktivnosti za partnerske zemlje u visokom obrazovanju

Od   /  16. listopada 2014.  /  Komentari isključeni za Poziv na Informativni dan Erasmus+ aktivnosti za partnerske zemlje u visokom obrazovanju

Prenosimo poziv na Informativni dan za aktivnosti za partnerske zemlje u području visokog obrazovanja unutar programa Erasmus+ koji će se održati 6. studenoga 2014. u prostoru Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta (Donje Svetice 38) u Zagrebu. Ovaj Informativni dan organizira Agencija za mobilnost i programe EU u suradnji s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta kako bismo informirali potencijalne prijavitelje o aktivnostima za visoko obrazovanje usmjerenim prema trećim zemljama, odnosno partnerskim zemljama, u sklopu natječaja za program Erasmus+ za 2015. godinu. Na Informativnom će danu sudjelovati predstavnica Izvršne agencije u Briselu (EACEA) koja će predstaviti nove mogućnosti suradnje s partnerskim zemljama. Cilj otvaranja aktivnosti programa Erasmus+ prema partnerskim zemljama jest jačanje međunarodne dimenzije visokog obrazovanja kroz suradnju visokih učilišta iz Europske unije s onima iz partnerskih zemalja. Kroz aktivnost „Međunarodna mobilnost u svrhu učenja za pojedince“ studenti te nastavno i nenastavno osoblje iz partnerskih država dobit će priliku za mobilnosti prema Europskoj uniji. Aktivnost „Jačanje kapaciteta u visokom obrazovanju“ predstavlja nastavak programa Tempus, Alfa i Edulink i namijenjena je potpori modernizacije, dostupnosti i internacionalizacije visokog obrazovanja u partnerskim zemljama. Financiranje provedbe združenih diplomskih studija omogućuje aktivnost Erasmus Mundus združeni diplomski studiji s naglaskom na stipendiranje studenata iz partnerskih zemalja. Aktivnosti Jean Monnet potiču izvrsnost u poučavanju ili istraživanju Europskih integracija u cijelom svijetu, zapošljivost studenata, mladih istraživača i profesora te dijalog između akademske zajednice i javnosti radi donošenja javnih politika temeljenih na dokazima.

Za sudjelovanje na Informativnom danu potrebno je ispuniti prijavni obrazac do 3. studenoga 2014. godine.

Preliminarni program

Oznake:


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.