Poziv na predstavljanje rezultata istraživanja provedenih među doktorandima i poslodavcima, 24.4.2014., Aula [projekt MODOC]

Od   /  22. travnja 2014.  /  Komentari isključeni za Poziv na predstavljanje rezultata istraživanja provedenih među doktorandima i poslodavcima, 24.4.2014., Aula [projekt MODOC]

Prenosimo poziv.

Poštovani kolege znanstveni novaci,

zadovoljstvo nam je pozvati Vas na predstavljanje rezultata istraživanja koja smo proveli u sklopu projekta MODOC – Modernizacija doktorske izobrazbe kroz implementaciju Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira. Istraživanja smo proveli u suradnji sa stručnjacima britanske organizacije CRAC (Vitae), a rezultate smo objedinili u obliku studija koja ćemo u tiskanom obliku podijeliti tijekom predstavljanja: Studije o osobnim i stručnim kompetencijama doktoranada u Hrvatskoj i Studije o očekivanjima i percepciji hrvatskih poslodavaca o doktorandima i njihovim kompetencijama.

Predstavljanje razultata održat će se u četvrtak, 24. travnja 2014. u auli Rektorata, Trg m. Tita 14, s početkom u 9.30 sati. Predviđeno trajanje predstavljanja i diskusije je do 12.45 sati.

Program predstavljanja nalazi se na poveznici: http://www.unizg.hr/fileadmin/rektorat/Istrazivanja/Poslijediplomski/Ured_za_doktorske_studije_i_programe/IPA_IV_CROQF/agenda_javno_predstavljanje.pdf

Više informacija o cjelokupnom projektu možete pronaći na web stranici MODOC projekta: www.modoc.hr

Kako bismo se što bolje pripremili za Vaš dolazak, molimo Vas da nam svoje sudjelovanje potvrdite putem online sustava: https://docs.google.com/forms/d/1tIW0R6l3XGRsZ-6zsxZbwiC32dPnig2RJlRlxYvMpEw/viewform

Nadamo se da ćete moći prisustvovati predstavljanju te se veselimo Vašem dolasku.

Oznake: , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.