Informiranje o mogućnostima studiranja u SAD-u u tri hrvatska grada

Od   /  13. siječnja 2014.  /  Komentari isključeni za Informiranje o mogućnostima studiranja u SAD-u u tri hrvatska grada

Institut za razvoj obrazovanja (IRO), u suradnji s Američkim veleposlanstvom u Zagrebu i Američkim kutcima u Rijeci, Zadru i Vukovaru, u siječnju organizira informativna događanja o mogućnostima studiranja u SAD-u. Prilikom posjeta Američkim kutcima, predstavnici Odjela za vize Američkog veleposlanstva, obrazovna savjetnica EducationUSA mreže u IRO-u, te studenti američkih sveučilišta predstavit će sustav visokog obrazovanja u SAD-u koji broji više od 4.600 visokih učilišta i najviše međunarodnih studenata u svijetu (819,644), dok američka sveučilišta čine više od polovice 100 najboljih svjetskih sveučilišta prema prestižnoj rang listi Academic Ranking of World Universities. Detaljni raspored dostupan je na internetskoj stranici www.iro.hr i Facebook zajednici Želim studirati u inozemstvu.

Program događanja uključuje predavanje Vodič kroz upis na američka sveučilišta: 5 koraka do studija u SAD-u, informiranje o ljetnim radnim programima i razgovor o iskustvima studiranja u SAD-u. U akademskoj godini 2012./2013. u SAD-u je studiralo 581 hrvatskih državljana, a među američka sveučilišta s najvećim brojem hrvatskih studenata i profesora ubrajaju se prestižni Cornell University, Columbia University i George Washington University.*

Više pročitajte u priopćenju Instituta.

Oznake: ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.