Poziv na predstavljanje publikacije za unapređenje sustava financiranja visokih učilišta i studentskog standarda u Hrvatskoj

Od   /  12. prosinca 2013.  /  Komentari isključeni za Poziv na predstavljanje publikacije za unapređenje sustava financiranja visokih učilišta i studentskog standarda u Hrvatskoj

Institut za razvoj obrazovanja, u suradnji s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta RH, poziva Vas na predstavljanje završne publikacije međunarodnog projekta „ACCESS: Prema pravednom i transparentnom pristupu visokom obrazovanju u Hrvatskoj“, putem kojeg su izrađene preporuke za unapređenje sustava financiranja visokih učilišta i studentskog standarda u Hrvatskoj. Spomenute preporuke su objedinjene u najnovijoj publikaciji Instituta za razvoj obrazovanja Financiranje visokog obrazovanja i socijalna dimenzija u Hrvatskoj: analiza i preporuke koja će biti predstavljena u ponedjeljak, 16. prosinca 2013. od 10 do 11 sati u Velikoj dvorani Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta RH, Donje Svetice 38, Zagreb.

Uvodnu riječ na predstavljanju publikacije održat će ministar znanosti, obrazovanja i sporta doc. dr. sc. Željko Jovanović, a preporuke projekta predstavit će mr. sc. Ninoslav Šćukanec (izvršni direktor, Institut za razvoj obrazovanja) i Thomas Farnell, MA (voditelj programa, Institut za razvoj obrazovanja). Predstavljanje je namijenjeno predstavnicima visokih učilišta, studentima, istraživačima te medijima. Projekt ACCESS je financirala Europska komisija kroz program TEMPUS i sufinanciralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta RH.

Više pročitajte u priopćenju Instituta

Oznake: , , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.