Sveučilište budućnosti, 8.11.2013., Tehnički muzej u Zagrebu

Od   /  29. listopada 2013.  /  Komentari isključeni za Sveučilište budućnosti, 8.11.2013., Tehnički muzej u Zagrebu

Grupa 22, u partnerstvu s Heinrich Böll Stiftungom Hrvatska, najavljuje javni događaj posvećen temi Sveučilišta budućnosti, koji organiziramo u sklopu otvorene javne rasprave o Strategiji obrazovanja, znanosti i tehnologiji.

Rasprava će se održati u petak 8.11., u 18:00 sati u Maloj dvorani Tehničkog muzeja u Zagrebu (Savska cesta 18). Govorit će Louise Morley, direktorica Centra za visoko obrazovanje i istraživanje pravednosti sa Sveučilišta Sussex te Ivana Perica iz Sindikata Akademska solidarnost, a raspravu će moderirati Karin Doolan.

Više o događaju
Prema Louise Morley, suvremeni trendovi u visokom obrazovanju s jedne strane uključuju hiper-modernizaciju globalnih, poduzetničkih, korporacijskih sveučilišta i ubrzane, nomadske akademske radnike, a s druge tradicionalne obrasce društvenih nejednakosti. Ona promjene u akademskom polju opisuje kao brze i ekstremne te obilježene nejasnim granicama između javnog i privatnog, pri čemu se opseg neoliberalnih i neokonzervativnih promjena i mjera štednje teško mogao predvidjeti (opažanje koje se naravno ne odnosi samo na obrazovanje). U takvom je kontekstu, prema Morley, akademska imaginacija upregnuta u svrhu preživljavanja u sadašnjosti, zapostavljajući promišljanja o morfologiji sveučilišta budućnosti.

Grupa 22 je posvećena ostvarivanju socijalno pravednih, demokratskih i materijalno održivih društava za 22. stoljeće. Ova rasprava je dio javnih događaja koje Grupa 22 organizira na teme kao što su minimalni zajamčeni socijalni dohodak, razlikovanje pojmova rasta i razvoja, značajke suvremenog kapitalizma, produbljivanje demokracije, politike emancipacije te zaštita i razvoj zajedničkih dobara.
www.grupa22.hr

Oznake:


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.