Korištenje tableta u redovnoj nastavi potiče učenike na samostalnost, pomaže im u učenju, doprinosi boljem školskom uspjehu i potiče veću znatiželju učenika – pokazalo je to istraživanje studenata Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci koji su jedan semestar boravili u Osnovnoj školi Vežica koja je prva u Hrvatskoj uvela upotrebu tableta u redovnu nastavu. Naglašavajući kako su prednosti korištenja tableta prepoznali i roditelji koji u ispitivanju nisu istaknuli niti jedan nedostatak upotrebe i pada u procesu učenja, doc.dr. Bojana Ćulum istaknula je da je istraživanje provedeno u okviru kolegija evaluacijaska istraživanja, a rezultati su pokazali da su učenici iznimno zadovoljni.
S tabletima u nastavi bolji uspjeh
Pristup cjelovitom članku omogućio je Novi list.
Oznake: Bojana Ćulum Ilić, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju