Poziv na okrugli stol: Obrazovanje mladih za budućnost

Od   /  13. svibnja 2013.  /  Komentari isključeni za Poziv na okrugli stol: Obrazovanje mladih za budućnost

Prosljeđujemo poziv na okrugli stol Obrazovanje mladih za budućnost – od učionice do svakodnevnog života koji će se održati u Knjižnici Bogdana Ogrizovića u Zagrebu, 17. svibnja, 2013. Okrugli stol organiziraju Mreža mladih Hrvatske, IGRA, Documenta i GONG u suradnji s GOOD Inicijativom.

Okruglim stolom smjera se raspraviti pitanje formalnog uvođenja građanskog odgoja i obrazovanja (GOO) u hrvatske škole, kvalitete i ravnopravnog uključivanja učenika u život škole i zajednice te njegove povezanosti s drugim nastavnim područjima, specifično nastavom povijesti.

Povod organizaciji ovog okruglog stola završetak je treće godine programa Studija o mladima za mlade i promocija 6. studijskog biltena čiji su autori istražili mišljenja ravnatelja škola i općih prilika za uvođenje GOO u školski sustav. Ovoga puta imamo priliku saznati kako sustav građanskog obrazovanja izgleda u Sjedinjenim američkim državama, a o tome će govoriti suradnik Studija o mladima za mlade, profesor Ross Roholt Velure.

Ovaj je okrugli stol neposredna je podrška kampanji za zagovaranje građanskog odgoja i obrazovanja Znam, razmišljam, sudjelujem u organizaciji Mreže mladih Hrvatske, Centra za mirovne studije i GONG-a te GOOD Inicijative.

Događanje će se završiti posjetom putujućoj izložbi SEE New Perspectives: Iz ugla fotografa s Balkana koju organiziraju World Press Photo, Robert Bosch Stiftung i Documenta – Centar za suočavanje s prošlošću, a koja nas podsjeća koliko je umjetnost važna kao dio procesa obrazovanja mladih generacija.

Program okruglog stola

Oznake: , , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.