Institut za razvoj obrazovanja izdao je publikaciju pod nazivom Hrvatski sustav financiranja visokog obrazovanja u europskom kontekstu: komparativna studija, čiji su autori Karin Doolan, Danijela Dolenec i Mladen Domazet. Studija uspoređuje politike financiranja visokog obrazovanja, uključujući i razine javnog ulaganja u visoko obrazovanje i sustave školarina, u Hrvatskoj i pet zemalja Europske unije (Austrija, Mađarska, Švedska, Njemačka, Slovenija). Studija je jedan od najopsežnijih izvora podataka o financiranju visokog obrazovanja u Hrvatskoj, a ujedno i vrijedan izvor informacija o praksama u drugim europskim zemljama.
Publikacija je objavljena u sklopu projekta ACCESS, koji financira Europska unija u sklopu programa TEMPUS, čiji je cilj izraditi smjernice za reformu sustava financiranja visokog obrazovanja u Hrvatskoj.
Publikacija je dostupna u elektronskom obliku na internetskoj stranici: http://www.tempus-access.info/.
Oznake: ACCESS, financiranje, Institut za razvoj obrazovanja, TEMPUS