Snježana Prijić-Samaržija, Dorian Celcer, Ivan Roje i Igor Salopek govore o prvoj rektorovoj nagradi za studentski aktivizam i studenta volontera godine

Od   /  19. listopada 2011.  /  Komentari isključeni za Snježana Prijić-Samaržija, Dorian Celcer, Ivan Roje i Igor Salopek govore o prvoj rektorovoj nagradi za studentski aktivizam i studenta volontera godine

Udruga za razvoj visokoga školstva „Universitas“ u sklopu projekta „UNI WEB – podrška razvoju visokog obrazovanja“, kojega provodi uz financijsku potporu Grada Rijeke-Ureda Grada, nastavlja s jednom od projektnih aktivnosti – UNIweb Intervju.

Drugi UNIweb intervju, donosi razgovore o prvoj rektorovoj nagradi za studentski aktivizam i studenta volontera godine, dodijeljenoj na riječkom sveučilištu u akademskoj godini 2010./2011.

Vjerujemo da će vas naslovi intervjua privući da ih pročitate ili preslušate te doznate kako o ideji nagrade i njenoj budućnosti promišljaju prorektorica za nastavu i studentska pitanja Sveučilišta u Rijeci, prof. dr. sc. Snježana Prijić-Samaržija te dobitnici nagrada, Dorian Celcer, Ivan Roje i Igor Salopek.

Snježana Prijić-Samaržija: Sveučilište želi osnaživati studentski angažman u zajednici

Ivan Roje i Igor Salopek: Teško je pronaći motivirane studente spremne na doprinos zajednici

Dorian Celcer: Često me pitaju „Zašto to radiš i što imaš od toga?“

Oznake: , , , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.