Najava tribine: Je li učenje mučenje?

Od   /  14. travnja 2010.  /  Komentari isključeni za Najava tribine: Je li učenje mučenje?

Četvrtak, 22. travnja 2010., 12.00 – 13.30h
Gradska vijećnica, Korzo 16, Rijeka

Gosti tribine:
dr. sc. Margita Pavleković, Učiteljski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayer u Osijeku
dr. sc. Mladenka Tkalčić, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
dr. sc. Petar Bezinović, Institut za društvena istraživanja, Zagreb

Moderatorica tribine:
dr. sc. Jasminka Ledić, Udruga za razvoj visokoga školstva Universitas

Imajući u vidu koncepciju cjeloživotnog učenja, koja se javlja kao jedna od ključnih za 21. stoljeće, polazišna je ideja ove tribine da učenje treba biti blago u nama, te da školsko (formalno) učenje i poučavanje treba njegovati i podržavati ovakav pristup. Na poteškoće u ostvarivanju ove ideje upozorit će dr. sc. Mladenka Tkalčić i dr. sc. Petar Bezinović prezentirajući rezultate istraživanja o strahu od škole (koji se prvenstveno odnosi na strah od ispitivanja, loših ocjena i nastavnika), dok će dr. sc. Margita Pavleković prikazati iskustva i rješenja s aspekta nastave matematike. Cilj je tribine otvaranje rasprave o uzrocima koji rezultiraju strahom i tjeskobom spram procesa učenja i poučavanja u formalnom obrazovanju i mogućnostima da se ova situacija prevlada. Tribina je prvenstveno namijenjena osnovnoškolskim i srednjoškolskim nastavnicima, te učenicima srednjih škola.

Tribina se odražava u okviru programa Festivala znanosti u Rijeci.

Oznake: , , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.