Poziv na tribinu: Sustainability in the 21st Century: Ideas of Desirable Futures

Od   /  18. svibnja 2019.  /  Nema komentara

Zadovoljstvo nam je pozvati vas na tribinu pod nazivom „Sustainability in the 21st Century: Ideas of Desirable Futures“ koja će se održati u organizaciji Udruge Universitas, u četvrtak 23. svibnja 2019. godine u 14.30 sati u predavaonici 239 (2. kat), pri Učiteljskom fakultetu u Rijeci Sveučilišna avenija 6 (kampus na Trsatu).

Gost tribine je Dr. Brannon Andersen, pročelnik Odjela Earth and Environmental Studies na Sveučilištu Furman (Južna Karolina, SAD). U svojem predavanju prof. Andersen predstavit će problem održivosti 21. stoljeća u kontekstu paradigme rasta postojećega gospodarskog sustava. Predstavit će prijedlog ‘modela krafne’ i ideju poželjne budućnosti te raspravljati o tome kako se spomenuti model može koristiti za bolje mapiranje tranzicije društva iz aktualne u poželjnu budućnost.

Tribinu će moderirati izv. prof. dr. sc. Bojana Ćulum Ilić, članica Izvršnog odbora Universitasa. Više informacija o tribini dostupno je u prilogu.

Veselimo se vašem dolasku u što većem broju!

Srdačan pozdrav, s poštovanjem,

Udruga Universitas

Oznake: , , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.