Srce: Međunarodni Tjedan otvorenog obrazovanja – poziv na tribinu 9/3/2016. u 11 sati

Od   /  05. ožujka 2016.  /  Nema komentara

Ukljucite se u medjunarodni Tjedan otvorenog obrazovanja aktivnim sudjelovanjem

na tribini Srca naziva „Koliko je otvoreno obrazovanje u Hrvatskoj“

koja ce se odrzati u srijedu, 9. ozujka 2016. s pocetkom u 11 sati u prostorijama Srca.

 

Na tribini cemo razgovarati, uz uvodnicare iz Hrvatske i Europe, o tome:

  • kako i na koji nacin se u akademskoj zajednici, posebno u visokom obrazovanju, ali i u osnovnom i srednjem obrazovanju, te u kontekstu cjelozivotnog obrazovanja u Hrvatskoj pristupa ideji otvorenog obrazovanja,
  • jesu li, koliko, kako i gdje su dostupni otvoreni obrazovni sadrzaji, koje su prepreke tome i ima li ih,
  • koliko i na koji nacin se u Hrvatskoj koriste otvoreni obrazovni sadrzaji te koriste li nastavnici u Hrvatskoj tudje otvorene obrazovne sadrzaje,
  • koliko i na koji nacin smo spremni ulagati u razvoj otvorenih obrazovnih sadrzaja, repozitorije otvorenih sadrzaja kao i omoguciti otvoren pristup digitalnim znanstvenim informacijama?

Rezervirajte odmah svoje vrijeme za sudjelovanje i podijelite s nama svoja promisljanja i iskustva vezano uz otvoreno obrazovanje!

Sveucilisni racunski centar Sveucilista u Zagrebu i ove se godine ukljucio u obiljezavanje medjunarodnog Tjedna otvorenog obrazovanja koji se odrzava od 7. do 11. ozujka 2016. u cijelom svijetu, a cilj je podizanje svijesti o vaznosti besplatnog i otvorenog obrazovanja koje je dostupno svakome, svugdje i u bilo kojem trenutku.

On-line prijavu za sudjelovanje, kao i sve informacije o tribini mozete pronaci na web stranici: http://www.srce.unizg.hr/tjedan-otvorenog-obrazovanja-2016/

Za sve koji nisu u mogucnosti prisustvovati osigurat cemo prijenos uzivo putem sustava za webinare.

Oznake: ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.