Javna rasprava: Natječaj za dodjelu nagrada Zaklade Sveučilišta u Rijeci

Od   /  13. ožujka 2016.  /  Nema komentara

Javna rasprava: Natječaj za dodjelu nagrada Zaklade Sveučilišta u Rijeci – Natječaj se raspisuje s ciljem odabira najzaslužnijih znanstvenika, umjetnika i asistenata koji su iznimnim doprinosom u znanstveno-istraživačkom i nastavnom radu te svojim djelovanjem u javnosti pridonijeli razvoju znanosti na Sveučilištu u Rijeci u protekloj akademskoj godini, te unapređenju šire zajednice.

Poštovani bivši i budući korisnici Zaklade Sveučilišta u Rijeci,
Na prijedlog ravnateljice Zaklade Sveučilišta u Rijeci doc. dr. sc. Ive Rinčić i odluke Upravnog odbora Zaklade donesene na 68. sjednici održanoj 15. prosinca 2015., utvrđeno je da se Natječaj za nagradu Zaklade Sveučilišta u Rijeci stavi na javnu raspravu kako bi se djelatnici i studenti sastavnica Sveučilišta u Rijeci očitovali o formi i sadržaju Zakladinog natječaja za NAGRADU te komentirali postojeće i predložili nove kriterije. Vijest o javnoj raspravi objavljena je na mrežnim stranicama Sveučilišta http://www.uniri.hr/ a svoje komentare i prijedloge možete ostaviti na Share Point Portalu (priloženi su tekst natječaja i prijavni obrasci zadnjeg raspisanog natječaja za Nagradu Zaklade (za ak. god. 2013./2014.) te dokument odgovori na upite). Cilj nam je zajednički unaprijediti i osuvremeniti daljnje Natječaje za nagradu Zaklade te se stoga unaprijed zahvaljujemo na Vašim konstruktivnim smjernicama.
Svoje komentare možete poslati i na mail .
Želimo naglasiti da je to prvi korak javne rasprave svih natječaja Zaklade te nam je Vaše mišljenje od iznimnog značaja.
Srdačno i hvala,
Vaša Zaklada.

Oznake: ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.