Improving University Teaching, July 15-17,2015 – Ljubljana, Slovenia

Od   /  02. veljače 2015.  /  Komentari isključeni za Improving University Teaching, July 15-17,2015 – Ljubljana, Slovenia

Increasingly colleges and universities are being asked to serve as centers of innovation, where new ideas in areas such as medicine, technology, and the arts are born and incubated. At the same time, we expect these institutions to prepare students for a world in which change is a given and creativity a requirement. For them the ability to participate actively in the knowledge economy may spell the difference between career success or failure. Given these two imperatives, can faculty and students become collaborators in innovation? And what teaching practices help or hinder that potential partnership?

These questions lie at the heart of this year’s IUT conference theme. The term “innovation” clearly covers a wide spectrum of activities, ranging from the arts to scientific discovery to political and social change. Active learning and innovative pedagogy are clearly important tools for preparing students in all these domains, encouraging students to become potential partners in discovery rather than simply remain passive recipients of accumulated knowledge.

Innovative student-faculty partnerships are not without their challenges. Students do not always welcome the uncertainties of open-ended exploration, while faculty are at times reluctant to engage with students as collaborators and as evaluators of quality. Exploring the obstacles to partnership is thus as important a part of our theme.

Slovenia’s institutions of higher learning have played a key role in a variety of new departures in which innovation has been key. The conference is jointly hosted by the University of Ljubljana, the University of Maribor, and the Centre of the Republic of Slovenia for Mobility and European Education and Training Programs (CMEPIUS). It is co-financed by Erasmus+, an EU umbrella program that supports transnational partnerships among education, training, and youth organizations as well as national efforts to modernize education and training.

The promise of improving teaching excellence has a special resonance for the new Slovenia. We hope you will join us in this beautiful capital for what promises to be an exciting conference.

www.iutconference.com

Oznake:


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.