Hrvatski studenti sudjeluju u najvećem istraživanju o studentskom standardu u Europi

Od   /  04. lipnja 2014.  /  Komentari isključeni za Hrvatski studenti sudjeluju u najvećem istraživanju o studentskom standardu u Europi

U Hrvatskoj i 26 zemalja Europe započelo istraživanje EUROSTUDENT o socijalnim i ekonomskim uvjetima studenata.

Od 3. do 30. lipnja 2014. godine svi studenti preddiplomskog i diplomskog studija u Hrvatskoj moći će sudjelovati u online istraživanju o socijalnim i ekonomskim uvjetima studentskoga života. Istraživanje je dio međunarodnoga projekta EUROSTUDENT, čiji je cilj usporediti podatke o studentskim populacijama iz 27 zemalja Europe. Studenti će ispunjavanjem online upitnika na web stranici www.eurostudent.hr dati informacije o uvjetima studiranja (smještaj, troškovi, način financiranja studija, rad uz studij i sl.), planovima za nastavak studija i međunarodnu mobilnost te o tome koliko ih studentsko iskustvo čini zadovoljnima. Sve informacije vezano uz istraživanje moći će se pratiti i na Facebook stranici EUROSTUDENT.hr (http://goo.gl/hgdLIu).

Istraživanje EUROSTUDENT provedeno je prvi put u Hrvatskoj 2010. godine, a na temelju dobivenih rezultata objavljen je veći broj izvješća.* Istraživanjem dobiveni rezultati poslužili su za dodatni razvoj i poboljšanje javnih politika u sustavu visokog obrazovanja, sukladno potrebama studenata, kao i za izradu Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije Republike Hrvatske.

Više pročitajte u priopćenju Instituta za razvoj obrazovanja.

Oznake: , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.