Približava se prvi EducationUSA Higher Education Fair

Od   /  23. ožujka 2014.  /  Komentari isključeni za Približava se prvi EducationUSA Higher Education Fair

Institut za razvoj obrazovanja (IRO), u suradnji s Američkim veleposlanstvom u Zagrebu i mrežom EducationUSA, poziva učenike i studente na EducationUSA Higher Education Fair koji će se održati u utorak, 25. ožujka 2014. od 15 do 18 sati u hotelu Westin, Izidora Kršnjavoga 1, u Zagrebu. Na sajmu će se predstaviti 8 američkih sveučilišta i koledža među kojima su svjetski poznata visoka učilišta poput University of California Berkeley i Northeastern University, te Rochester Institute of Technology (RIT) koji svoje kampuse ima i u Zagrebu i Dubrovniku. Na sajmu će također sudjelovati stručnjaci portala posao.hr i edukacija.hr koji će održavati radionice i savjetovanja za uspješno predstavljanje sveučilištima i poslodavcima kroz životopis, motivacijsko pismo i intervju. Više informacija dostupno je na internetskoj stranici www.iro.hr i Facebook stranici www.facebook.com/studiranje.u.inozemstvu.

Poseban dio sajma predstavlja kutak za standardizirane testove i obrazovno savjetovanje u kojem će savjetnice IRO-a i EducationUSA mreže posjetiteljima pružati informacije o pronalasku studijskih programa i stipendija u SAD-u, kao i savjete za polaganje potrebnih testova kao što su TOEFL, GMAT, GRE i SAT. Predstavnici Američkog veleposlanstva u Zagrebu te studenti američkih sveučilišta ujedno će s posjetiteljima Sajma podijeliti vlastita iskustva i savjete iz prve ruke za upis na studij u SAD-u.

Više pročitajte u priopćenju Instituta.

Oznake:


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.