“Coaching in Higher Education” – A short survey

Od   /  09. ožujka 2014.  /  Komentari isključeni za “Coaching in Higher Education” – A short survey

Prenosimo:

Dear colleagues,

we, that is the Kompetenzzentrum Hochschuldidaktik fuer Niedersachsen (KHN – http://www.tu-braunschweig.de/khn/), are conducting a short survey on the issue of “Coaching in Higher Education”. Our aim is to find out how coaching is integrated into programmes in academic staff development around the world and how coaching can be researched as a part of academic staff development. The findings of our survey will be displayed and discussed at the ICED conference in Stockholm this year, and with that we hope to lay the foundation for further research.

We would be deeply grateful, if you could send the following message to your members and colleagues in Higher Education Centers via your e-mail distribution lists.

“Dear colleagues,

we are curious to know what you think about coaching:

The meaning of the term “coaching” differs from country to country and even from university to university, although the denotation is the same. Our aim is to use this survey and the ICED conference at Stockholm in 2014 to start an international discourse about coaching in Higher Education and academic staff development.

For this purpose we prepared a questionnaire and ask you for a few minutes to answer our questions. The results will be displayed and discussed at the ICED 2014, Stockholm. With that we hope to lay the foundation for further research. Following the ICED conference we will publish the results oft he survey and the discussion.

Here is the link to our questionnaire: https://www.soscisurvey.de/khn-coaching-survey

Please sent this message to your colleagues, too. Thank you very much for your participation.

If you have any questions, please mail Dr. Jochen Spielmann () or Thomas Müller ().

We are joyfully looking forward to your participation and are sending best regards from Braunschweig

Dr. Sabine Marx, Dr. Jochen Spielmann, Jens Krey, Thomas Müller”

Thank you very, very much for your help!

Best regards,

Thomas Müller

Oznake:


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.