Obrazovno savjetovanje za upis na studij u inozemstvu

Od   /  21. siječnja 2014.  /  Komentari isključeni za Obrazovno savjetovanje za upis na studij u inozemstvu

Institut za razvoj obrazovanja (IRO), u suradnji s Info zonom iz Splita, 23. siječnja 2014. organizira dva predavanja o novim mogućnostima studiranja u Europi nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju, te mogućnostima studiranja u SAD-u. Sjedinjene Američke Države prednjače u međunarodnom obrazovanju jer privlače 16.5% svih mobilnih studenata u svijetu, a slijede ih Velika Britanija s 13%, Njemačka sa 6.3% i Francuska sa 6,2% međunarodnih studenata.* Raspored predavanja u Info zoni u Splitu i dodatne informacije o studiranju u inozemstvu dostupne su na www.iro.hr i na Facebook zajednici Želim studirati u inozemstvu.

Tijekom predavanja, Iva Mara Ljuština, obrazovna savjetnica u IRO-u, pružit će posjetiteljima smjernice za odabir studijskog programa, postupak prijave na inozemna sveučilišta i pronalazak financijske potpore za studij na europskim i američkim sveučilištima. Predavanja će se održati 23. siječnja 2014. u prostorijama udruge Info zona (Jerina 1, Split) prema sljedećem rasporedu:

  • 17:00 do 18:10 sati: Studirati u EU!
  • 18:30 do 19:40 sati: 5 koraka do studija u SAD-u

Više u pročitajte priopćenju Instituta.

Oznake: ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.