Riječki časopis objavio lažno znanstveno otkriće

Od   /  06. listopada 2013.  /  Nema komentara

Upali u ‘open access’ zamku uglednog Sciencea: Riječki časopis objavio lažno znanstveno otkriće.

Više pročitajte u članku Jutarnjeg lista.

Oznake:


Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

RSS  |  Facebook