Konferencija “Mogućnosti suradnje sa Zajedničkim istraživačkim centrom (Joint Research Centre – JRC)”, 5.6.2013., Zagreb

Od   /  16. svibnja 2013.  /  Komentari isključeni za Konferencija “Mogućnosti suradnje sa Zajedničkim istraživačkim centrom (Joint Research Centre – JRC)”, 5.6.2013., Zagreb

Prosljeđujemo poziv na konferenciju o mogućnostima suradnje sa Zajedničkim istraživačkim centrom Europske komisije (Joint Research Centre – JRC), koja se održava 5. lipnja 2013. godine u Zagrebu, u hotelu Westin. Konferenciju organizira Zajednički istraživački centar Europske komisije (Joint Research Centre – JRC), u suradnji s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske i Poslovno-inovacijskom agencijom Republike Hrvatske (BICRO).

Jutarnji dio konferencije je posvećen predstavljanjima aktivnosti Zajedničkog istraživačkog centra i mogućnostima suradnje s pojedinim institutima Zajedničkog istraživačkog centra, te trenutnoj suradnji hrvatskih ustanova i istraživača sa Zajedničkim istraživačkim centrom. Popodnevni dio konferencije je posvećen tematskim radionicama, i stavlja naglasak na područja hrane i zaštite potrošača, mjeriteljstva, energije i okoliša. Značajan dio konferencije predstavlja završna sesija, koja je namijenjena mladim istraživačima, s predstavljanjem istraživačke infrastrukture Zajedničkog istraživačkog centra te mogućnosti zapošljavanja u sklopu instituta Zajedničkog istraživačkog centra.

Više informacija (program i prijavni obrazac) možete pročitati na EURAXESS Croatia mrežnim stranicama.

Oznake:


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.