Međunarodni seminar o priznavanju prethodnog učenja

Od   /  16. studenoga 2012.  /  Komentari isključeni za Međunarodni seminar o priznavanju prethodnog učenja

Prenosimo poziv Instituta za razvoj obrazovanja na Međunarodni seminar o priznavanju prethodnog učenja (6.12.2012).

Iznimno nam je zadovoljstvo pozvati Vas na međunarodni seminar o priznavanju prethodnog učenja (Recognition of Prior learning – RPL), koji zajednički organiziraju Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta i Institut za razvoj obrazovanja (IRO). Seminar će se održati 6. prosinca 2012. godine u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta, Donje Svetice 38, Zagreb.

Predstavnici partnerskog međunarodnog konzorcija, projekta University Recognition of Prior Learning Centres -Bridging Higher Education with Vocational Education and Training u kojem sudjeluje Institut za razvoj obrazovanja predstavit će neke od prvih rezultata projekta.

Cilj projekta je doprinijeti razvoju Priznavanja prethodnog učenja (RPL) pružajući uvid u proceduralne, formalne, pravne i kulturološke temelje za RPL u kontekstu visokog obrazovanja, s posebnim naglaskom na sveučilišta.

Između ostalog, na seminaru će se raspravljati o razvoju modela priznavanja prethodnog učenja u kontekstu razvoja nacionalnih kvalifikacijskih okvira, o čemu će posebno govoriti istaknuti domaći stručnjaci.

Agendi seminara možete pristupiti ovdje.

Ukoliko ste zainteresirani za sudjelovanje ljubazno Vas molimo da svoje prijave pošaljete do 20. studenoga 2012. na adresu: .

Više informacija o projektu možete pronaći na internetskoj stranici: http://www.u-rpl.eu/.

Oznake:


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.