7. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem

Od   /  09. studenoga 2012.  /  Komentari isključeni za 7. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem

Prenosimo poziv za sudjelovanje na 7. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem:

Skup počinje u srijedu, 14. studenog 2012. g. u 10 sati, na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, dvorana 6, Sveučilišna avenija 4, Rijeka.

Sekcija za muzejsku pedagogiju i kulturnu akciju Hrvatskog muzejskog društva, u partnerstvu s Filozofskim fakultetom Sveučilišta u Rijeci, organizira 7. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem. Imajući na umu nužnost daljnjeg razvitka muzejske edukacije u Hrvatskoj, kao i poboljšanja njezinog stanja i prepoznatljivosti u javnosti te potrebu za svekolikom međusektorskom suradnjom koju muzejski pedagozi potiču radi ostvarenja svojih ciljeva i programa, kao središnja tema 7. skupa odabrano je upravo partnerstvo. Predavanjima, izlaganjima, radionicama i diskusijom želimo istražiti mogućnosti i izazove bolje suradnje te čvršćeg povezivanja muzejskih pedagoga s partnerima koji mogu doprinijeti ostvarenju kvalitetnijih edukativnih programa. Posebno bismo željeli istaknuti i analizirati primjere dobre prakse.

Partnerstvo s aspekta muzejskih pedagoga sagledat ćemo kroz četiri tematske cjeline:
Partnerstvo unutar muzeja
Partnerstvo među institucijama
Partnerstvo u obrazovanju
Partnerstvo u zajednici

Program skupa u PDF formatu možete skinuti ovdje.

Organizacijski odbor:
Danko Dujmović, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Milica Đilas, Muzej moderne i suvremene umjetnosti, Rijeka
Lana Bede, Gradski muzej Karlovac
Mirjana Margetić, Etnografski muzej Istre
Marijan Bogatić, Gradski muzej Sisak

Podržano od:
Ministarstvo kulture RH
Grad Zagreb
Semantika d.o.o.

Oznake:


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.