Transparentne informacije o hrvatskim stipendijama

Od   /  15. srpnja 2011.  /  Komentari isključeni za Transparentne informacije o hrvatskim stipendijama

Pokrenuta nova verzija portala www.stipendije.info s pretraživačem institucija u Hrvatskoj koje dodjeljuju stipendije

Institut za razvoj obrazovanja pokrenuo je novu verziju portala o stipendijama www.stipendije.info koja donosi brojne zanimljivosti, uključujući novi pretraživač institucija u Hrvatskoj koje dodjeljuju stipendije. U “Bazi stipendija” na portalu su prikupljane informacije o programima 347 institucija u Hrvatskoj koje dodjeljuju stipendije, dok je u “Bazi natječaja” u zadnjih pet godina objavljeno 2131 hrvatski i inozemni natječaji za stipendije, čime je portal postao najveći resurs u Hrvatskoj o stipendijama.

U “Bazi stipendija” portala www.stipendije.info, koja predstavlja institucije u Hrvatskoj koje dodjeljuju stipendije, većina institucija (60%) čine institucije državne uprave te jedinice područne i lokalne samouprave, 12% zaklade i udruge, 12% privatne tvrtke, 4% veleposlanstva te 13% ostale institucije. Pretraživač Baze je također jedino mjesto na kojem se mogu posebno pretražiti institucije koje dodjeljuju stipendije za ranjive društvene skupine (studente slabijeg socioekonomskog statusa, studente s invaliditetom ili studente pripadnike nacionalnih manjina).

U “Bazi natječaja”, u sklopu koje se objavljuju i hrvatski i inozemni natječaji za stipendije, 75% svih natječaja se odnose za stipendije za studij u inozemstvu, a 25% na stipendije za studij u Hrvatskoj.

Portal www.stipendije.info je pokrenuo Institut za razvoj obrazovanja 2005. godine kako bi hrvatskim studentima i široj akademskoj zajednici osigurao dostupnost informacija o mogućnostima financijske potpore za studij u Hrvatskoj i inozemstvu, te transparentnost objavljenih natječaja za stipendiju. Danas, portal bilježi više od 1,5 milijuna posjeta godišnje.

Oznake: , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.