Poziv – MIPRO okrugli stol: „Priljev mozgova“ u Hrvatsku – želje i mogućnosti

Od   /  20. svibnja 2011.  /  Komentari isključeni za Poziv – MIPRO okrugli stol: „Priljev mozgova“ u Hrvatsku – želje i mogućnosti

Vrijeme i mjesto održavanja: 27. svibnja 2011. god., 10:00 – 12:00 sati, dvorana Fortuna, Grand hotel Adriatic, Opatija

Organizator: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku – MIPRO (www.mipro.hr)

Kontakt osoba i moderator okruglog stola: Saša Zelenika,

Uvodničari: prof. dr. sc. Frano Barbir (FESB, Split), prof. dr. sc. Bojan Čukić (West Virginia U., USA), prof. dr. sc. Milorad Milun (IF, Zagreb), prof. dr. sc. Saša Zelenika (CMNZT, Rijeka), dr. sc. Bojan Žagrović (Max F. Perutz Labs, Beč, Austrija)

Cilj: Analiza politika (policies) stimuliranja dolaska (ne samo) hrvatskih znanstvenika i stručnjaka iz inozemstva u RH, pripremljenosti institucija sustava znanosti i visokog školstva ali i uopće društva da taj „priljev mozgova“ osmisle i svrhovito provedu. Prezentirat će se iskustva pojedinaca koji su se vratili u RH, onih koji su opet otišli u inozemstvo, te onih koji se nisu ni vraćali. Smatraju li „povratnici“ da je njihov dolazak bio dobar potez za njih osobno i za RH? Što bi savjetovali svojim kolegama u inozemstvu? Koje mjere treba strukturirano provoditi da bi „priljev mozgova“ bio uspješan i koristan?

Pozivaju se svi zainteresirani da dođu i iznesu svoja promišljanja i iskustva.

MIPRO okrugli stol: „Priljev mozgova“ u Hrvatsku – želje i mogućnosti

Oznake: ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.