Za plaću od 10.000 kuna na posao dolazili samo utorkom

Od   /  21. ožujka 2011.  /  Komentari isključeni za Za plaću od 10.000 kuna na posao dolazili samo utorkom

Kad im je ravnatelj instituta uveo radnu obvezu dolaska ponedjeljkom i petkom, došlo je do pobune i zahtjeva za višemjesečnim radom izvan instituta, što je na kraju rezultiralo i otkazom ugovora o radu

Strani stručnjaci koji ovih dana češljaju rad hrvatskih znanstvenih instituta, imat će o čemu pričati svojim kolegama nakon povratka iz Hrvatske. Svaki od 25 javnih instituta slučaj je za sebe, a zajedničko za dio njih upitne su radne navike pojedinih znanstvenika.

Jedan od instituta sa zanemarivim vlastitim prihodima, ostvarenim prodajom stručnog časopisa koji izdaje nekoliko puta na godinu, višegodišnjim slabim znanstvennim rezultatima, vjerojatno najskromnijim radnim prostorom i s reputacijom najčudnijih radnih navika zaposlenih kroz dvadesetpetogodišnju povijest znanstvene ustanove je Institut za migracije i narodnosti. Institut na kojemu će strani stručnjaci boraviti u četvrtak, u sklopu vrednovanja znanstvenih organizacija koje provodi Agencija za znanost i visoko obrazovanje, posjetili smo dva dana prije stranih recenzenata, nakon što je v. d. ravnatelja Marino Manin uputio izvješće Ministarstvu znanosti o zatečenom stanju i poduzetim mjerama u radu tog instituta od lipnja 2008. do veljače 2011. Ravnatelj u svojoj promemoriji otvoreno progovara o radnim navikama znanstvenika i suradnika.

Više u članku Vjesnika.

Oznake: ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.