Moguće zatvaranje Medicinskog fakulteta u Splitu

Od   /  24. ožujka 2011.  /  Komentari isključeni za Moguće zatvaranje Medicinskog fakulteta u Splitu

Dokidanje prakse, prema kojoj se liječnicima koji rade u splitskom KBC-u i predaju na Medicinskom fakultetu šestsatno radno vrijeme plaćalo kao osmosatno, otvorilo je još veći problem – od 79 liječnika, čije je ugovore istraživala i policija, njih 62 zaprijetilo je napuštanjem fakulteta

Dokidanje gotovo četrdesetogodišnje prakse, prema kojoj se liječnicima koji rade u splitskom KBC-u i predaju na tamošnjem Medicinskom fakultetu šestsatno radno vrijeme plaćalo kao osmosatno, ne da nije riješilo stare probleme, nego ih je još udvostručilo.

Od 79 liječnika, čije je ugovore istraživala i policija, njih 62 zaprijetilo je napuštanjem Medicinskog fakulteta na kojem predaju, a koji bi, ostvare li nezadovoljni bolnički specijalisti svoju prijetnju, mogao zatvoriti svoja vrata. Druga skupina od 17 liječnika podijeljena je na one koji su dali svoj pristanak na model »šest plus dva« (šest sati u KBC-u i dva na fakultetu), dok njih desetak još nije odlučilo prema kojoj bi formuli nastavili kumulativni radni odnos.

Više u članku Vjesnika.

Oznake:


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.