Skandal na Filozofskom fakultetu: Novac za kupnju knjiga trošili na kockanje

Od   /  03. studenoga 2010.  /  Komentari isključeni za Skandal na Filozofskom fakultetu: Novac za kupnju knjiga trošili na kockanje

Visoko školstvo na hrvatski način

Inspekcija je otkrila još primjera potpunog finacijskog kaosa na fakultetima: na Ekonomiji je jedan bivši dekan imao plaću od 41 tisuće kuna, a jedan je profesor ubrao honorar od milijun i 700 tisuća kuna!

S računa zagrebačkog Filozofskog fakulteta u listopadu prošle godine plaćen je među ostalim i trošak za on line usluge kockanja i klađenja u iznosu od 663,88 eura, odnosno 4872 kune prema današnjem tečaju!

Minus od 20 milijuna

Za taj bizarni trošak apsolutno neprimjeren jednoj znanstveno-nastavnoj ustanovi nikada se vjerojatno ne bi doznalo da Filozofski fakultet u travnju ove godine nije zabilježio minus od 20 milijuna kuna.

A kako su bivši i sadašnji dekan prof. dr. Miljenko Jurković i prof. dr. Damir Boras, odgovornost za proračunsku rupu prebacivali jedan na drugoga u pomoć je pozvano Ministarstvo financija koje je od 19. svibnja do 8. lipnja ove godine na Filozofskom fakultetu obavilo proračunski nadzor i istražilo kako su se trošili novci u razdoblju od 2007. do 2009. godine.

Jedna od zanimljivijih cveba koja se ovih dana prepričava hodnicima Fakulteta odnosi se na trošak on line klađenja napravljen Business MasterCard karticom Zagrebačke banke.

Više u članku Jutarnjeg lista.

Oznake: , , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.