Universitasov prilog javnoj raspravi o nacrtima prijedloga zakona o znanosti, visokom obrazovanju i sveučilištu

Od   /  14. listopada 2010.  /  Komentari isključeni za Universitasov prilog javnoj raspravi o nacrtima prijedloga zakona o znanosti, visokom obrazovanju i sveučilištu

Poštovani i dragi članovi Universitasa,

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa na svojim je mrežnim stranicama 12. listopada 2010. otvorilo javnu raspravu o nacrtima prijedloga zakona o znanosti, visokom obrazovanju i sveučilištu, koji bi trebali zamijeniti važeći Zakon o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju iz 2003. godine. Ministarstvo poziva sve zainteresirane da se aktivno uključe u javnu raspravu u cilju dobivanja što kvalitetnijih komentara na nacrte zakona koji bi trebali omogućiti daljnja poboljšanja prije upućivanja prijedloga zakona u postupak usvajanja. Trajanje javne rasprave predviđa se do 1. studenog 2010. godine. Imajući u vidu značajne promjene u funkcioniranju sustava visokog obrazovanja koje se predviđaju nacrtima prijedloga navedenih zakona, „Universitas“ je jučerašnjim priopćenjem pozvao Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa da produlji vrijeme trajanja javne rasprave.

U skladu s ciljevima svoje djelatnosti, smatramo da Udruga za razvoj visokoga školstva Universitas treba dati svoj doprinos javnoj raspravi, pa Vas pozivam da se uključite u javnu raspravu davanjem svojih prijedloga, komentara, sugestija, koje možete uputiti na adresu , čim je prije moguće. Tijekom sljedećeg tjedna priredit ćemo Universitasov prilog javnoj raspravi, temeljen na Vašim komentarima, i objaviti ga na mrežnim stranicama, kako bismo usuglasili konačnu verziju koju ćemo uputiti predlagatelju.

Molimo Vas da s ovim pozivom upoznate i druge zainteresirane kolegice/kolege, a posebno studente.

Unaprijed zahvaljujem na Vašim prilozima i srdačno Vas pozdravljam.

Jasminka Ledić, predsjednica

 

Prilozi:

Oznake: , , , , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.