Early Career Researcher Fellowships (DECRA) leading to ongoing positions in STEM Education at UTS

Od   /  23. listopada 2015.  /  Komentari isključeni za Early Career Researcher Fellowships (DECRA) leading to ongoing positions in STEM Education at UTS

The Australian Research Council (ARC) annually awards three-year Discovery Early Career Researcher Awards (DECRAs) to create opportunities for early career researchers to develop their research careers. The University of Technology Sydney (UTS) seeks to support outstanding ECR applicants in the area of STEM Education and will offer ongoing teaching-research positions at the end of the fellowship to successful applicants. The University will help successful non-Australian applicants to organise the appropriate visa.
UTS has a strong track record in STEM Education research, and is committing resources to developing its research strength in this area. In particular, UTS seeks early career researchers with expertise in science education, maths education, teacher professional learning with technologies, or mlearning in science and maths.

Successful candidates will work with an outstanding research team including Professors Sandy Schuck and Peter Aubusson, who lead a series of externally funded research projects in this area. If you are interested in exploring the possibility of applying for one of these awards, in first instance please e-mail your CV to by the 13th November 2015.

Terms and conditions
To be eligible for a DECRA, applicants must have been awarded a PhD in the previous five years (or longer if combined with periods of significant career interruption). See Funding Rules and FAQs for detailed information. As a general guideline, to be competitive for one of these awards a researcher should have published a number of refereed journal articles in prestigious journals, including several as first or sole author. Publication of an academic monograph with a prestigious publisher makes applicants highly competitive.

Oznake:


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.