Poziv na skup Supporting Personal and Professional Development of Doctoral Candidates (Zagreb, 12. prosinca 2012.)

Od   /  10. prosinca 2012.  /  Komentari isključeni za Poziv na skup Supporting Personal and Professional Development of Doctoral Candidates (Zagreb, 12. prosinca 2012.)

Prosljeđujemo poziv na skup Supporting Personal and Professional Development of Doctoral Candidates koji će se održati na Sveučilištu u Zagrebu, Zvonimirova 8, 12. prosinca 2012. s početkom u 9 sati.

Skup je završna aktivnost projekta Razvoj transfernih vještina tijekom doktorske izobrazbe koji je financiran sredstvima Fonda za razvoj Sveučilišta, a namijenjen je dekanima, prodekanima za znanost, voditeljima doktorskih studija, mentorima te svima ostalima uključenima u proces doktorske izobrazbe. Na skupu će se raspravljati o važnosti razvoja dodatnih vještina doktoranada i važnosti planiranja razvoja njihove karijere te o sustavu potpore koju sveučilišta mogu ponuditi svojim doktorandima prilikom toga procesa, s naglaskom na ulogu koju u tome mogu imati doktorske škole.

Na skupu Supporting Personal and Professional Development of Doctoral Candidates, Sveučilište u Zagrebu ugostit će stručnjake u području doktorske izobrazbe koji su doprinjeli pokretanju inicijativa i implementaciji programa za razvoj mladih istraživača tijekom doktorske izobrazbe, kao što su Ellen Pearce, ravnateljica Vitae – organizacije za razvoj karijere istraživača iz Velike Britanije, Alexandra Bitušikova – viša savjetnica pri EUA – Council for Doctoral Education, Jean-Dominique Polack, ravnatelj Instituta za trening doktoranada na Sveučilištu Pierre i Marie Curie (Doctoral Training Institute, University Pierre and Marie Curie), Frank Witlox, ravnatelj Doktorske škole za prirodne znanosti Sveučilišta u Ghentu (Doctoral School of Natural Sciences, University of Ghent), te koordinatorica Leuven Arenberg doktorske škole za znanost, inženjerstvo i tehnologiju na Katoličkom sveučilištu u Leuvenu (Leuven Arenberg Doctoral School of Science, Engineering and Technology, KU Leuven), Heleen Cuypers.

Za konferenciju se možete prijaviti putem poveznice: http://doktorski.unizg.hr/dokt/datoteke/konferencija_supporting_personal_and_profeccional_development_of_doctoral_candidates

Program skupa


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.