Institut za razvoj obrazovanja traži volontere

Od   /  12. rujna 2011.  /  Komentari isključeni za Institut za razvoj obrazovanja traži volontere

Prenosimo obavijest Instituta za razvoj obrazovanja.

Institut za razvoj obrazovanja (IRO) traži suradnike/ce za volonterski rad u IRO-u za akademsku godinu 2011./2012. u razdoblju od 03. listopada 2011. do 30. rujna 2012. (ljetna pauza: 15.07. 2011. – 05.09.2012.)

Angažirat ćemo:

  • 2 volontera/ke za razvoj i održavanje web portala www.stipendije.info
  • 1 volontera/ku za obrazovno savjetovanje
  • 1 volontera/ku za praćenje javnih politika visokog obrazovanja
  • 1 volontera/ku za komunikacije
  • 1 volontera/ku za marketing
  • 1 volontera/ku za upravljanje uredom

Volonteri će volontirati u Institutu za razvoj obrazovanja 8 sati tjedno. Svi volonteri/ke će prije početka volontiranja proći stručni trening.

Što nudimo našim volonterima?

  • priliku za stručno usavršavanje unutar gore navedenih djelatnosti
  • dostupnost informacija o mogućnostima studiranja i stipendiranja u Hrvatskoj i inozemstvu
  • mogućnost realizacije vlastitih ideja i inicijativa
  • mogućnost besplatnog izbora tečajeva (Kako uspješno napisati aplikaciju ili Pripremni tečaj za TOEFL iBT)
  • mogućnost putovanja na seminare i konferencije u Hrvatskoj i inozemstvu
  • besplatno korištenje Interneta, knjižnice i čitaonice u Institutu

Uvjeti za prijavu

  • natječaj je otvoren studentima/cama prve, druge i treće godine preddiplomskog studija (prednost dajemo studentima/icama na nižim godinama studija)
  • izvrsno poznavanje engleskog jezika
  • kompetentno korištenje MS Office aplikacija i Interneta
  • naglašene komunikacijske vještine

Postupak prijave

Pravila natjecanja

  • natječaj je otvoren do 22. rujna 2011.
  • kandidati/kinje koji prođu prvi krug selekcije bit će kontaktirani e-mailom i pozvani na intervju koji će se održati u Institutu u zadnjem tjednu rujna 2011. godine. (od 26.-30. rujna)
  • izabrani kandidati/kinje obavezni su proći stručni trening (u prvom tjednu listopada 2011.)
  • izabrani kandidati/kinje počinju volontirati od 03. listopada 2011.

Pratite nas na www.facebook.com/studiranje.u.inozemstvu!

Oznake: ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.