Filozofski i Učiteljski fakultet napokon u novoj zgradi

Od   /  11. siječnja 2011.  /  Komentari isključeni za Filozofski i Učiteljski fakultet napokon u novoj zgradi

Nastavnici zadovoljni jer su napokon, neki čak pred kraj radnog vijeka, dočekali svoj radni kabinet, dok studentima nedostaje kantina i studentska služba koja je ostala u Omladinskoj ulici

Novoizgrađena zgrada Filozofskog i Učiteljskog fakulteta u Sveučilišnom kampusu oživjela je u punom smislu riječi, jer svaki njen kutak ispunili su studenti za koje je prvi nastavni dan u ovoj godini započeo na novoj lokaciji. Iako je povijesni dan za dvije riječke visokoškolske ustanove prošao pomalo kaotično jer teško je u svega nekoliko sati upamtiti gdje se što nalazi na 21.015 četvornih metara, ozračje koje je vladalo ne samo među studentima, nego i njihovim profesorima bilo je više nego pozitivno, a najčešći komentar nastavnika odnosi se na činjenicu da su nakon niza desetljeća napokon svi na istom mjestu te da svoje kolege mogu svakodnevno viđati što im je do sada zbog rada na čak tri lokacije bilo onemogućeno. Ne skrivajući zadovoljstvo uvjetima koje novoizgrađeni objekt vrijednosti 158 milijuna kuna pruža ne samo studentima nego i njihovim nastavnicima, dekanica Učiteljskog fakulteta prof. dr. Jasna Krstović konstatirala je kako je ona najsretnija žena na Sveučilištu u Rijeci.

Više u članku Novog lista.

Oznake: , , , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.