Poziv na diskusiju: Mladi i prošlost – zašto bi me to zanimalo?

Od   /  16. lipnja 2009.  /  Komentari isključeni za Poziv na diskusiju: Mladi i prošlost – zašto bi me to zanimalo?

Centar za mirovne studije, Legalis, Inicijativa mladih za ljudska prava, Mreža mladih Hrvatske i Documenta – Centar za suočavanje s prošlošću pozivaju vas na diskusije u: Vukovaru (Info centar za mlade, 204. Vukovarske brigade 86, 16.06. u 17.00h), Rijeci (Filozofski fakultet u Rijeci, Omladinska 14, četvrtak 18.06. u 16.00h) i Zagrebu (Zagrebački centar za nezavisnu kulturu i mlade, Mislavova 11, subota 20.06. u 10.00h).

Zašto Republika Hrvatska nije u Europskoj Uniji? Zašto su nam zakoni mrtvo slovo na papiru? Zašto nemamo slobodu kretanja kao građani Francuske, Italije ili Njemačke? Zašto građani glasuju za optužene za ratne zločine? Zašto se stalno priča o herojima ili zločincima, a nikada o žrtvama? Zašto se ne znaju sudbine nestalih u ratu? Zašto nisu objavljena imena svih ubijenih u ratu? Zašto govor mržnje puni koncertne dvorane i trgove? Zašto mladi sele iz zemlje? Zašto nas u školama ne potiču na razmjenu mišljenja i kritičko promišljanje? Ima li s tim veze što se odnosi u regiji i dalje gledaju kroz događaje u ’90-ima? Ima li s tim veze što ne znamo mnogo o svemu što se događalo devedesetih? Zašto nam odgovorni ne daju odgovore?

O ovim i mnogim drugim pitanjima razgovarat ćemo u kontekstu suočavanja s prošlošću i ulozi mladih u osiguravanju budućnosti u kojoj će ljudska prava biti osnova društvenog i političkog života naše zemlje.

Za sve informacije javi se na ili na 091 8983510. Kontakt osoba je Sara Lalić.

Oznake: , , , , , , , ,


RSS  |  Facebook

„Tematska mreža za cjeloživotno obrazovanje dostupno svima“ (TEMCO) projekt je koji je pridonio rješavanju problema nekoordiniranog djelovanja organizacija civilnoga društva u oblikovanju javnih politika za rješavanje društvenih nejednakosti u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj. Svrha projekta bila je jačanje kapaciteta udruga (koje se specifično bave obrazovanjem, razvojem djece ili javnim politikama) za postizanje učinkovitog dijaloga s javnom upravom i znanstvenom zajednicom u oblikovanju i provođenju javnih politika za osiguravanje svima dostupnog cjeloživotnog obrazovanja.

Glavni cilj projekta bio je oformiti mrežu udruga, istraživača i drugih dionika za strukturirano i zajedničko bavljenje analizom obrazovnih nejednakosti u cjeloživotnoj perspektivi, predlaganjem rješenja u području javnih politika i zagovaranjem putem dijaloga s javnom upravom.

PROJEKTNI KONZORCIJ:

Institut za razvoj obrazovanja // Forum za slobodu odgoja // Udruga roditelja Korak po korak // Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu // Akademija za politički razvoj // Nansen dijalog centar // Udruga za razvoj visokog školstva „Universitas” // Udruga gradova u Republici Hrvatskoj // Pučko otvoreno učilište Zagreb // Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama Instituta za razvoj obrazovanja i mreže Cjeloživotno učenje za sve.

UNIMARS: marljivi i aktivni riječki studenti projekt je koji se odvijao od 1.listopada 2019. do 1.travnja 2020. nastao je kao svojevrsna nadogradnja projekta UNIKAPS: Kompetencije akademskog pisanja za studente kojeg je PGŽ sufinancirala u trajanju od listopada 2018. do travnja 2019. U novom projektu „UNIMARS – marljivi i aktivni riječki studenti“ temeljna projektna aktivnost bile su tematske radionice namijenjene studentima svih sastavnica Sveučilišta u Rijeci putem kojih se na interaktivan način, koristeći metode suradničkog učenja, studente educiralo o ključnim temama čije je razumijevanje i poznavanje ključno za ostvarivanje uspjeha na studiju. Radionice su uključivale sljedeće teme: kritički pristup studiranju, akademski jezik i stil pisanja, pisanje seminarskih radova, akademska čestitost, prezentacijske vještine. Ovaj projekt doprinio je boljem povezivanju i umrežavanju studenata te omogućio studentima u Sveučilišta u Rijeci priliku za stjecanje kompetencija za suradničko učenje, kritičko mišljenje i poštivanje načela akademske čestitosti. Studenti su također potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu i odgovornost za svoje učenje, da tragaju za znanjima i novim izvorima informacija te su osnaženi za poštivanje načela akademske čestitosti.